2015. szeptember 21., hétfő

Sokáig nem írtam..:c

Sziasztoook:)

Nagyon-nagyon sajnálom hogy sokáig nem írtam csak elkezdődött a suli..6-7-8 és egyszer 9óráim vannak és pihenni tanulni kell...
Hát mesélni valóm nem igen van..
Hétvégén voltunk a barátaimmal szüretin Szekszárdon nagyon jó volt odafele utazni egy alkoholistával egy buszon:D
Ráadásul férfi volt és rámozdult egy fiú barátomra meg egy barátnőmre is:DD
Felültem az extasy-ra egyből utána az XXL-re (hálaistennek nem hánytam) pedig már nagyon azon voltam:DD
Haza jöttünk a 21:45-ös busszal bedőltem az ágyba és aludtam.
És  new record  délelőtt 10:33-ig aludtam.(azért új rekord mert tudni kell hogy én még hétvégén is 6-7-8körül kelek fel:D)
Mostantól minden szabadidőmben fogok írni és még 1x  eperbocánat amiért 20 napja nem írtam eüeüeüeü:) ♥
Ennyi lettem volna fiaftok:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése