2015. augusztus 20., csütörtök

Kárpótló képek :)

Bocsánat hogy nem raktam képeket...
1. ok:lusta voltam feltenni telóról
2.ok:alig voltam itthon mindig közbejött valami:/
De most kárpótlásul rakok :)




Az első kép a tarka 2. napján készült:)
Vandával ültünk a vasútnál és unatkoztunk mivel aznap nem volt velünk Gréta :c *brühühü*
Megláttam és gondoltam jó képet lehetne csinálni.
Ennek ennyi a története:D



Szintén tarka 2.napján készült :)
Intim Torna Illegál WÁÓ *-*
A korlát előtt voltunk olyan közel hogy láttam az izzadtság cseppjeiket *0*
Jó ez most betegen hangzott de nem ez a lényeg:D
Nagyon jók voltak:)



A harmadik és egyben utolsó kép a körmöm *.*
Mivel anyukám körmös megkértem hogy csinálja meg nekem ♥
Egyszerűen imádom olyan cííp :3













És ennyi lett volna a pár ígért kép és hozzájuk egy-két szöveg:)

Élvezzétek még a nyarat ameddig tart :'c ♥ Sziasztok:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése